Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji, zajímavá vzpomínka.

0 0
možnosti
Foto

Přidám pár osobních poznámek.

1. Vladimír Menšík sám na toto natáčení ve svých vyprávěním před publikem vzpomíná kouzelně - zejména tím, že - jak říká - použil oslavnou poetickou řeč na víno, kterou mu tehdy kdosi říkal ve vinném sklípku.

2. Bouřlivé víno jsem u zkoušek spolu s uchazeči na studium na FAMU (které jsem musel rovněž absolvovat, byť jsem šel studovat do zahraničí), dostal ke shlédnutí a k zrecenzování. Bylo nás tehdy asi 30 uchazečů v druhém kole. Ani jedna recenze nedopadla příznivě. Muselo to být natolik zdrcující, že premiéra filmu v kinu Blaník, která se měla konat tehdy již za týden, byla zrušena a Václav Vorlíček film zkrátil zhruba o 20 minut.

0 0
možnosti

J88a14k33u39b 92Š93o40l74c

25. 1. 2022 15:03

Recenze nedopadly příznivě z důvodů, že to je blbost nebo politická agitka? Počítám, že politicky asi nikdo z vás nic nenamítal. To byste asi nešel studovat ani do SSSR.

0 0
možnosti

J78a82k95u40b 72Š30o90l47c

25. 1. 2022 8:17

Tato vinařská trilogie je opravdovým propagandistickým humusem. Dívat se na to dá, ale ostuda to je.

0 0
možnosti

Byl to lidový vypravěč, skvělý herec a velmi vzpomínám nejen na jeho role ale i na jeho silvestrovské pořady. Milá vzpomínkaR^

2 0
možnosti

Tohle je má zamilovaní vinařská trilogie na kterou nedám dopustit. Viděl jsem ji snad dvěstěkrát a nikdy se mi neomrzí. R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 575x
Programátor se zájmem o historii a český film. Zajímá mě hlavně osoba Vladimíra Menšíka a dění ve filmu za slavné Barrandovské éry. Čerpám z výzkumu pro web vladimir-mensik.cz

Seznam rubrik