Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J78a40r86a 70R22a98n40k

16. 10. 2016 6:04

Vchutnavam si Vase blogy, nektere veci jsem neznalaR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, těšte se na další...

0 0
možnosti

P95e69t80r 11S82k45á83c76e78l

14. 10. 2016 22:37

Zrovínka jsem se dodíval na Všechnopárty, zábavný pořad vedený panem Karlem Šípem. Pomalu ale jistě se blíží nedostižnému panu Vladimíru Menšíkovi. Který národ má takové mistry svého oboru? Přeci "dělat" smích je daleko těžší,než nějaké přihlouplé krimi/dobrodružné-filmy, kde nakonec hrdina řekne: "Já jsem to věděl"! Díky za připomínání pana Menšíka...

R^

1 0
možnosti

Šípa a jeho Všechnopárty mám taky rád, ale jeho humor je velice úzce zaměřený a role "udiveného staříka", jak ji sám pojmenoval v jednom z rozhovorů, nebo některé jeho triky (otáčení se na prvního hosta,"nenápadné" dotazy na soukromí a pod.) už začínají být poněkud stereotypní. Na rozdíl od košatého humoru a hereckého umění Menšíka.

1 0
možnosti

Proc v blogu o Vladimiru Mensikovi prezentujete fotografii s jakymsi Vladislavem Mensikem?

0 0
možnosti
Foto

Vladimír Menšík se narodil jako Vladislav. Až po roce 1958 přijal jméno Vladimír (prý na návrh E. F. Buriana).

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS