Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za kladné přijetí tohoto příspěvku :-)

0 0
možnosti
Foto

Výborná věc, poprvé jsem ten film viděl až někdy loni. Snad ani nemusím připomínat slovutnou trilogii Ikarův pád (77), Tažní ptáci (83) a Dobří holubi se vracejí (88), ačkoli to spíš považuju za dvojfilm (první dva) s velmi volným pokračováním (Dobří holubi). Pro mě je to Menšíkův dramatickej vrchol, ovšem výbornej byl v tomhle ohledu mj. i ve filmu Jako kníže Rohan (83). Ty první dva filmy jsou úžasná psychologická studie, která o chlastu vlastně zas tak není, ale to tu asi píšu zbytečně. Každopádně některý ty scény jsou fakt legendární.

Díky za článek.

0 0
možnosti
Foto

Teprve teď jsem, já vůl, koukl na seznam vašich blogů... berte to tedy tak, že ty výše uvedené informace jsou pro lidi, kteří o tom případně nevědí nebo prostě není od věci to připomenout... :D

0 0
možnosti

Moc hezky film. Docela odvážný na svou dobu. Jen dnes, když v něm nebudou hrát Mimoni, nepochopitelný.

0 0
možnosti

Snad je to otázka jen nostalgie, ale film z první republiky a i poté se mi zdá řemeslně na daleko kvalitnější úrovni, než dnešní díla a to včetně hereckých výkonů. Karma za hezký blogR^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS